Nouveautés parutions
"La radio, encara"
Quaderns del CAC
n° 41, Vol. XVIII, juillet 2015.

Presentació
Absència de discurs : el cas de la rà dio comunità ria (Peter Lewis)
La rà dio, model de negoci en transició : estratègies d’oferta i de comercialització en el context digital (Josep Maria Martà ; Belén Monclús ; Maria Gutiérrez ; Xavier Ribes)
La “segona era” del podcà sting : el podcà sting com a nou mitjà de comunicació de masses digital (Tiziano Bonini)
La mediamorfosi de la rà dio local. Una perspectiva des del context de l’Euroregió GalÃcia – Nord de Portugal (Teresa Piñeiro-Otero)
El micromecenatge com a eina de finançament de continguts radiofònics i sonors a Espanya (Manuel Fernández Sande, J. Ignacio Gallego)
Els programes infantils de rà dio a Catalunya : una aproximació cronològica a la tipologia de programes de rà dio per a nens (SÃlvia Espinosa, Lidia Borrero)
La descentralització informativa en el model de televisió escocès (Aida Martori)
En savoir plus : http://www.cac.cat/web/recerca/index.jsp?NDc%3D&MQ%3D%3D&L3dlYi9yZWNlcmNhL3F1YWRlcm5zL2RhcnJlckNvbnRlbnQ%3D